Monday, February 20, 2012

Life Changing Event 2012

Bismillah..

Waohuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Spectaculars bru jer habis tp still rse bahang Stephan Gratziani.

Owhh, die mmg hensem. Da 40 tahun but still mcm 20an. I cant take my eyes from him (^__^)

Die mmg hensem. MasyaAllah, sungguh cantik ciptaan Tuhan. Ok cut the crap, kehenseman die still terbayang2 dlm kotak ingatan aku ni. Wahahahaha! Rugi sape yg x decide pergi Spectaculars. Bkn stakat kehenseman guess speaker je, tp kehebatan ilmu yg mereka smpikn mmg first class bebeh!
Aku nk cter kehebatan training besar camni. But first, teok gmbar dlu..



 

Training selama 3 hari ni memuatkan lebih kurang 6000 distributors dari Singapore and Malaysia. Kenapa ramai sgt yg gilakan training cmni?? What is soooo special bout this training?

First of all, aku nk say congratulation pd Ain and Lina for attending this training in 3days. These two young ladies decide tuk pergi and dieorg ni STUDENT. Nak pergi training ni kene byr RM330 tuk 3 hari. Dgr mcm byk ken RM330 tu? Klau student len mesti ckp

Duet xckup la. Mahal sgt.

Ain ni, siap pinjam duet mama die tuk attend this 3 days training. At the end of the day aku simply tnye die,
Ain, ko rase RM330 tu mahal ke berbanding value yg ko dpt kt sni selama 3 hari? RM330 tu bleh mengubah kehidupan ko ke x?

Ain tros jwb,
Serius x rugi beb! Aku nmpk what i need in my life (n____n)


Keputusan tuk dtg training SPECTACULARS ni mmg LUAR BIASA!! Aku sgt3 touch dgn kata2 Stephan Gratziani at the end of training. Lagi touching bile Hanif berusaha mencari aku dlm dewan yg penuh ngn 6000 org just to say,

Thank you.

Bertambah touching bile Ain smbil nangis2 ucap,
Thanks hazel sbb bwk aku kt sni (T___T)
 
Oushhh, touching giler walaupon hnye 2 perkataan je. Nothing is much more meaningful than saying THANK YOU! Semoga kita dpt menolong lebih ramai org kt luar sana tuk capai ape yg mereka inginkan. Satu sentence yg aku nk ckp,

"To be born poor is not your mistake,
BUT
If you die in poverty is YOUR MISTAKE"   -Bill Gate-

Klau anda rase RM302 mahal tuk mengubah hidup anda for next 30years,  anda SILAP. Mungkin korang rase life must enjoy especially during study. Yeahh its true bebeh, but one BIG question to ask,

Biasanye spe yg finance korang punye perbelanjaan? Klau syg ibu bapa, do something
NOW!

SEE U IN EXTRAVAGANZA SINGAPORE!!!