Saturday, January 21, 2012

Perubahan Yang Memberi Impak POSITIVE

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah, 2 hari stay kt JB utk sebarkan nutrisi sihat herbalife, akhirnye selamat smpi kL. Kt JB, kami focus kt area UTM skudai, Skudai, and Pasir Gudang. Ramai yg mempunyai kesedaran tuk menjadi lebih sihat dgn menggantikan sarapan pagi kepada Herbalife.

Kenapa nak tukar sarapan?

Sebab sarapan merupakan titik permulaan seseorg itu utk memulakan hari beliau. Contoh simple yg aku suke bg ialah sarapan traditional org Mesia. Ape ea? Emmmm.. Byk sgt.. Ok laa.. Roti canai (feveret aku dlu).. Aku xmo citer fakta sbb sumer org tau yg roti canai berkalori tggi. Kenyang mmg laa and sedap plak tu, tp penah terfikir x ape vitamin and nutrien yg ade dlm 1 keping roti canai??

Ok, of coz x pernah terlintas dek kerana kesedapan sehingga menjilat jari. Ape yg terjadi pd aku dlu was i grow my fat level slowly. Sedar x sedar suar aku da size 34 beb! Adess. Frankly speak, it feel sucks with big ass.

So, aku change breakfast yg lame dgn yg baru iaitu HERBALIFE! Wheeeee \(^___^)/!!!!!! Alhamdulillah, bkn setakat lose weight, kulit aku sendiri bertambah licin. Aku x pasan tp sponsor aku and mmber pompuan sendiri tegur. Oushhh, tenkiu girls...




Mlm tu pule, kami gerak ke Panderosa Golf and Country Club utk attend Mega HOM. Guess speaker ialah Amalina Peter. First time dgr sharing dri dia yg selama ni aku xpnh dgr kot. Though die leader aku tp xplak die cter perjalanan die dlm herbalfie.





End of day 1 di Skudai. Esoknye pergi ke pasir gudang tuk shake party conducted by me. Unfortunately, sponsor aku x snap gmbr time aku buat shake party. =___=

Alhamdulillah, 2 buah rumah settle dan mereka sudah faham misi herbalife. Keputusan utk menukar sarapan pagi biasa kepada sarapan pgi LUAR BIASA adlh sgt3 bijak! Tahniah puan2 dan tuan2 pasir gudang.

Overall, setiap keputusan yg dibuat mestila diiringi dgn commitment yg tggi tuk berubah. Klau anda ade 1juta sekali pon di bank, tetapi jika kesihatan tidak mengizinkan, duet 1juta tu pon slowly akan msok ke bank HOSPITAL.

Ok la, nk mkn dlu. Mcm biasa, jika anda berminat tuk Lose Weight, GAin Weight, Maintain Weight, or Part time job, filled up the form and i will contact u immediately. (n___n)