Tuesday, April 3, 2012

Kawin and kawin

Bismillah..

Awal bulan lagi da dpt kejutan dari member2. Surprising giler bile buka fb jer, dpt invitations wedding dri org yg senyap2 ubi berisi rupanyerr. Bukan tu je, sponsor herbalife aku pon bagi kejutan jgk pagi ni. Mak aihh. Seriusly semua happy news. Alhamdulillah!

Berita Baik Pertama
Fariha (yg thumbs up tu) selamat melahirkan anak semalam (2 april 2012) jam 10mlm. Pheeeewwwww!!


Before give birth. Time ni da sarat da tp training x tinggal!

Fatiyyah bt Abdul Rasyid

Comel anak fariha and rasyid! Baby kuar awal sebab nk pergi EXTRAVAGANZA singapore!!!! Nak grow lebih income and belajar cara nk kembangkan perniagaan Herbalife. Welcome to the new world lil princess ^_^

Berita Baik Kedua

Berita ni aku dpt dari fb event. Click kt event tu and baca sape bagi invitation ni. Teok nama dari Muhamad Firdaus & Safiyah. Dalam fikiran aku,

Sape plak ni? Walimatul urus sape ni? Aku kenal ke firdaus dan safiyah ni? Hurmmm


Bila baca komen2 kt bwh tu, baru teringat sape safiyah ni.

Huh!! Fifi da nk nikah??? Cepatnya?? Wahhhhhhhh!!! Bestnyaaa!!! (T__T)

Fifi ni senyap2 je tetiba jemput aku. Nak nangis aku bce. Congrats dear. Nasib before extravaganza. Klau time extravaganza xdpt nk merasa nasi beriyani fifi. Hihihi.

Berita Baik nombor 3 minggu ini!


Another wedding invitation dari member sekolah puteri titiwangsa. Harshani and Dharamn. This lady is my first non-muslim wedding of the year. Cewah. Congrats dear!! I beli u present for your wedding okay ;)

Begitulaa kisah2 gembira yg aku terima hari ni. Awal bulan april plak tu. Aku tumpang gembira menyambut kelahiran baby fariha yg comel tu. Geramnyeee! Rase nk picit2 jer pipi fatiyyah ni! 

And to my frens yg bakal mendirikan rumah tangga, congratulation to all of u! Smoga korang bahagia smpai bila2. To suryati and pasangan nya yg bakal menikah next week, all the best dlm mendirikan rumah tangga. Gembira btol aku sbg sponsor suryati menerima jemputan khas time pernikahan mereka.

Sob sob sob (T__T)

InsyaAllah, jodoh aku dan dia akan smpai pada waktunya. Doakan kami ye!