Friday, February 8, 2013

Birthday

Bismillah

Happy birthday to me~~
Happy birthday to me~~
Happy birthday to me~~
Happy birthday to me~~~~~
(birthday song barat style)

Okey obviously I am announcing to everyone my birthday. Omejayy. Giler glamour kew? Ahaks geli gilew. Cacat sudah lidah aku nk membaca apew yg aku tulis. Haha.

January 2013 was my birthday. Dah lama birthday aku lepas tapi aku buat derk je sebab every year, each and every one of us is getting mature right? Umur tu just number je. Selagi aku punye metabolic age younger than my exact age, I am happy with it. (n______n)v

Alhamdulillah, 2013 punye birthday celebration agak lain dari yang lain. Lebih kepada self development dan mensyukuri nikmat yg Allah bagi. Celebrating my birthday with family and close friends was amazing! Sebenarnya, sambutan birthday ni hanyalah ideology barat sahaja.

Anyway, tak kisah la barat atau timur, yg penting kita sebagai umat islam, kalau ada saudara islam kita yg menyambut hari lahir, kita doakan saudara islam kita tu. Doa yg baik2. Bukan doa yg buruk2 sebab kita adalah saudara islam.

Thanks to my very close friend or known as sahabat, Lina Izyani for the wish and for her doa to me. Sungguh terharu bila close friend x lupa utk sentiasa doakan kesejahteraan kita. Hadiah yg paling bernilai dari seorg sahabat adalah doa dan ucapan yg baik2. Tenks lina! Really appreciate it!

Memperkenalkan Lina Izyani! Sahabat yg simply the best!
 
Apart from good wishes, Lina bagi aku present jugak! Ahaks! Sobs sobs. Terharu lagi :')


Lina bagi tudung ade batu-batu kat tengah! Cantik sangat2. Aku xde tudung colour two tone. And aku blom ade tudung yg ada batu kat tengah-tengah. Wahhh! Sangat terharu. Excited giler bukak hadiah tu.

Oooo~ Sangat amajing! Cincin tu tunang aku bagi. Tudung tu sahabat aku bagi. Love it!!


Apa-apa pon, tak lupa jugak aku nk promote kat sini. Siapa yg nk cantik, nak kurus dan pakej dapat kulit yg lembut dan cantik, boleh call or PM aku. Khusus buat semua yg teringin atau yg serius mencari sesuatu yg benar2 effective. Yes you may call me.

p/s: Hanya kepada yg serius sahaja boleh contact:
Hazlina Halip
012-6901458
Jurulatih Kesihatan Herbalife