Friday, December 23, 2011

Buntu Mencari Jalan Utk Kurus? Baca ini

Assalamualaikum wbt

Kebanyakkan rakyat Mesia kurang didedahkan dgn nutrisi yg penting dalam pengambilan makanan harian. Ok cop, bkn kurang diberi pendedahan tp terlebih dedah smpi sumer terkeluar. Oppsss. Mesia ken byk mknn yg sedap2 belako. Murah pon murah.

Den bulih mkn mekdi je time lunch.

Nasi ayam pon murah.

Owh peliss, i prefer italian food okey

Dan macam2 lgi citer rase seseorg tu. Tp pernah x terlintas yg mknn kt atas tu elok ke utk kesihatan? Berikut adalah kisah benar dari seorg rakan di fb yg menceritakan ttg nasib 3 org yg aweys amalkn mknn segera.

Okeh, relax jer. Menda x jadi lgi ken? Klau korg bace, and tetibe terasa insaf tu, cpt2 la tobat xnk mkn fast food oke?

Bkn tu je hasil pemakanan yg uncontrollable. There are trillions of effects that could probably happen to u. Gout, letih, penat, ssh berjalan, darah tinggi, kencing manis, penyakit jantung, dll..

Contoh paling byk kt mesia ni adalah kegemukan yg tidak terkawal. 

Sya da try tuk kawal mkn, tp xkurus pon.


Byk slimming center yg sya da pegi, tp dieorg ckp lemak sya lemak tepu


Sya da try mcm2 ubt da, xde satu pon berkesan kt sya. Genetik besar kot...

Cut the crap! Xde istilah genetic gemok ok. Gemok adalah sebab gaya pemakanan yg diturunkan secara turun temurun.

Bagi sesiapa yg pernah try mcm2 bagai jenis ubt-ubtan atau slimming product tp hasilnye kurang memberangsangkan. Saya boleh tunjuk cara saya kurus mcm mana. FUN, DELICIOUS, and MAGICAL.

Sya hanya menukarkan sarapan pagi kepada ini;


Sedap giler kot! Shake ni saje da supply 19 vitamins dan 55 nutrients penting dlm badan pada waktu pagi. Pentingnye vitamins and nutrients ini adalah die boleh bgi direction kt sel2 dlm bdn supaya bekerja ikot arahan.

Lepas da mnom shake ni, lunch sya cam biasa je laa.. Nasi tetap amik!

Mne bleh tiggal nasi, aku anak Mesia.

Da mkn nasi, aku mnom teamix herbalife pulak. 

Mlm plak, aku amik shake yg sme mcm pagi tdi. Enjoy giler ken cara aku diet?! Bkn sekadar turun berat badan je, malah aku mmg SHAPE UP giler! Dlu size suar 31 or 32, now xmen size 28! Bju dlu size L, now size S!

Amazing giler product result dari herbalife ni. Bkn tu jer, kulit pon semakin pinkish2 tau. Ya Allah mmg bersyukur sgt2 dpt product camni. Xyah aku duk risau2 nk sekat mkn, pose, kne cukup vitamins. 

Mmg mudah giler and yg penting BEST sgt3!!! Anda patut dapatkan coach anda sekarang utk dapatkan FREE WELLNESS EVALUATION!

Hubungi Saya Utk Pemeriksaan Kesihatan Percuma
012-6901458