Tuesday, December 27, 2011

Ketahui Bakat Anda Disini

Assalamualaikum wbt

From zero become a Hero. Yes! Itulah yg aku ingin tekankan disini buat readers out there yg inginkan perubahan pada diri mereka. Tidak kira perubahan dari segi kesihatan, atau economy. Anda yg tentukan masa depan anda. Tiada istilah takdir Ilahi. Kita mampu merubah takidir hidup kita sendiri.

We change our own path!

How to change?

Perubahan memerlukan byk pengorbanan. Jujur aku katakan, titik permulaan aku dlm merubah perjalanan hidup aku bermula disini;

Teok video ni tuk lebih excitement; 

 

Event ni memberi impak besar pda anda yg inginkan impak maxima. Nilai yg anda bayar utk ke event seperti ini adalah sebesar zarah jika dibandingkan dgn perubahan yg anda bakal alami seumur hidup anda.
Percaya pada kebolehan dan bakat yg ade dlm diri anda. Bak kata Dr. Azizan Osman;

Ketahui bakat anda melalui tarikh lahir

Melihatkan kejayaan seseorg itu bkn la sebab dia dianugerahkan sesuatu bakat luar biasa yg anda tiada. Semua org ada bakat, dan yg membezakan seseorang itu adalah bgaimana mereka mengasah bakat terpendam.

Analisa kebolehan anda, dan cari seseorang yg boleh guide anda ke puncak kejayaan.

Saya Sudah, Anda Bila Lagi?
Jangan Segan, Jangan Malu, Saya Sudi Membantu Anda (n__n)