Wednesday, December 14, 2011

KISAH PULAU

Assalamualaikum wbt

Bouvet Island, adalah pulau yg terletak kt South Atlantic Ocean globe bumi. This island is an isolated island because of its location. Sbb tu dipanggil "PULAU".

Org Melayu pon FEMES dgn PULAU MEMULAU ni. Nak marah tp..............

ERGHHHHHHHHHHHHH...!!!!!!


BENCINYEEEEEEEE....!!!!!!

Phewwwww...(inhale..exhale)

Cool jer ok hazel. X kemana pon kes pulau memulau ni. 

Tp aku xpaham laa ngn sorg manusia (patut ke aku pggil manusia klau perangai lebih terok dri minatang?). Aku tau ko xbpe hot but buat ape ko nk menghotkan diri dgn menarik perhatian org lain yg da sememangnye xnk perhatikan kau?

Owh pelissss, oll ur stories are fakes sokmo

Kenapa perlu ade kes sebegini xkira di pengajian tinggi, offices, atau pon kwsan perumahan? Perlu ke kita sebagai manusia terutama yg beragama ISLAM bermusuhan dgn saudaranya sendiri? KENAPA?

Org A: Sbb die byk duet
Org B: Sbb die salu dpt jwb soklan lecturer bg n dpt submit on time
Org C: Sbb org A n B suh aku benci die

Kesian gak org C tu yg da diperdaya ngn citer org2 tak bertanggungjwb tu. BTW, ape perasaan mereka ea bila melihat insan teraniaya ni da dipulaukan? Best ke?

Wat if, si mangsa x maafkn? 

Cari la si mangsa kt padang masyar nnt

Hidup yg penuh dgn pengurusan strategy hasad n dengki sgt laaaa bgos pada si pemulau ni. Ape2 pon, tahniah laa aku ucapkan pada mereka yg da terpedaya dgn sketsa yg cube dimainkan oleh si pemulau itu.

Sesungguhnya anda adalah pupet si pemulau semata-mata. 

Buka mata, Buka Minda, and Buka Hati sebelum menilai seseorg itu. 

Jangan Biarkan Diri Anda Diselubingi MISTERI  (^____^)v